Hoppa till innehåll

Partypics

11 oktober, 2010

Partypicsen från lördagens tjejfest! Bara dom två översta bilderna är tagna utan blixt.
Då det krävdes stadiga händer för att ta skarpa bilder utan blixt så slog vi snabbt över till auto på kameran. Tror bilderna blivit finare om vi låtit bli blixten, så jag får försöka på det nästa gång!

Idag har Skebo varit förbi och informerat om det kommande stambytet. Det kommer ske någon gång i februari förmodligen och jag kommer inte kunna bo i läggan på fyra veckor! Jag fick välja på tre olika badrums-/köksalternativ. Det kommer bland annat bli grå matta i badrummet och vita rektangulära kakelplattor i köket. Och jag får en dusch och en handduksvärmare!

7 kommentarer leave one →
  1. jacob permalink
    11 oktober, 2010 08:00

    marsfest, marsfest!

  2. 11 oktober, 2010 08:45

    … och en dyrare hyra säkert!?

    //rebecca

    • 11 oktober, 2010 08:48

      Ja, fast 150 spänn i månaden kan jag nog leva med!

      • 15 oktober, 2010 01:58

        När vi hade vatteläcka i vår förra lägenhet så bytte dom kök och toalett. Det skulle innebära en liten hyreshöjning sa hyresvärden. Chocken kom när gubbrackarn genom samtal med Hyresgästföreningen höjde hyran med 1200 kr. Vi flyttade illa kvickt!

        Men 150 kr är ju faktiskt helt OK :)

  3. 11 oktober, 2010 10:40

    Tjejfest rules! Och jo, visst blir det fina bilder utan blixt, men som du säger, lite svårare framåt kvällen… Och det kommer bli superfint i din redan fina lägenhet! Kram kram och tack för senast

  4. Suz permalink
    11 oktober, 2010 11:15

    Ja men det lät ju bra! 150 spänn är ju inte mycket!:) Förresten, fina bilder och tack för TV:n!

  5. 13 oktober, 2010 10:56

    GUUUD vad snygga vänner jag har. Foxy. Saknar er alla!

Lämna en kommentar